środa, 1 kwietnia 2015

WIELKANOCNE INSPIRACJE






Mimo, iż pogoda nas nie rozpieszcza (przynajmniej w Poznaniu jest jesiennie), to lada dzień mamy Wielkanoc. Każda z nas układa sobie w głowie plan co i jak poda, jakie pyszności postawi na stole, jakie dekoracje przygotuje.
W dzisiejszych czasach najbardziej cenione jest to co domowej roboty, przygotowane własnoręcznie a jednocześnie wyglądające jak z najlepszego sklepu czy też cukierni. W sklepach można kupić praktycznie wszystko co przyda nam się zarówno do udekorowania domu, jak i wypieków.
Myślę, że nie jestem mało kreatywna, jednak zanurkowałam w Internecie w celu szukania inspiracji na nadchodzące święta, bo jak większość z Was również jestem zwolenniczką robienia wszystkiego samemu, w domu :) 



Zaczęłam od poszukiwania fajnego pomysłu na pisanki, czy też po prostu dekoracje z jajek/ wydmuszek. Moją uwagę przykuło klasyczne połączenie czerni z bielą. Są przepiękne!!



Przyznam, że nie do końca mogę się zdecydować, bo znalazłam również cudne pisanki w wersji pastelowej. Wyglądają przesłodko i nie wydają się trudne do wykonania.




Czeka mnie trudna decyzja... Później dam Wam znać, który styl wybrałam :)

Genialnym pomysłem na udekorowanie stołu jest odpowiednie złożenie serwetek. Wydaje się dosyć skomplikowanie, ale chyba warte wypróbowania.



Dla gotowych podjąć to wyzwanie mały instruktarz :



Znalazłam też fajny sposób na wykorzystanie samych skorupek. Piękne i praktyczne!



W tym roku postanowiłam, że zaszaleję (a co tam!) i podejmę wyzwanie zrobienia Wielkanocnych ciasteczek i muffinek. 







Uroczy jest ten zajączek :) 






Wszystko jest piękne i zapewne strasznie trudne do wykonania. Dlatego pewnie moje "szaleństwo" skończy się na zrobieniu najprostszych wersji, które mimo wszystko mają swój urok :)



A jak u Was? Też dałyście się zainspirować mimo paskudnej pogody za oknem?

Źródło zdjęć: http://stylowi.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...